Cannes Lions Showcase

Cannes Lions Showcase 1

K12

Žanr

Lühifilm

Filmi pikkus

1t 30min

Cannes Lions Showcase koondab 2023. aasta maailma loovkommunikatsiooni tipptegijate filmid ja kampaaniad üheks harivaks kinoseansiks.

Seekord on valiku ampluaa laiem kui eelnevatel aastatel - esindatud on nii loomingulised reklaamfilmid kui mõtlemapanevad case study'd, mis avavad nende loomise tagamaid ja strateegiat.

Erilise tähelepanu all on sotsiaalsed kampaaniad, kus kunst ja sõnum põimuvad jõuliselt ning mõjusalt. Kinopublik saab kogeda inspireerivaid lugusid, mis kõnelevad ühiskondlikest teemadest ja püüavad muuta viimastel aastatel hullemaks muutunud maailma paremaks.

Kas on võimalik ära tunda suitsiidsete mõtet kandjat? Kuidas tuli Poola toime Ukraina sõjapõgenike vastuvõtmisega? Kas morse aitab suhtevägivalda sattunud naisi?

Lisaks traditsioonilistele reklaamiformaatidele on Cannes Lions Showcase'il esindatud ka AI loodud kampaaniad, mis peegeldavad reklaamimaailma pidevat arengut ja tehnoloogia mõju loovprotsessile. Täna paelub reklaamiloojaid ja turundajaid küsimus, kuidas kohaneda olukorraga, kus tehisintellekt on osa reklaamikunstist. Näiteks on kasutatud masinõpet 17-aastase Serena Williamsi mängutehnika taasloomiseks Nike’i Digital Craft Grand Prix võitnud kampaanias. Või kuidas sai kliima soojenemise tõttu kahjustatud Vaikse ookeani Tuvalust maailma esimene digitaalne rahvas ja mismoodi nad oma riikluse püsimise saavutavad.

Ootame kinno kõiki valdkonna asjatundjaid ja reklaamimaailma entusiaste, et jagada ideid, kogemusi ning saada inspiratsiooni tulevikuks.

Filmid on inglise keeles ja/või ingliskeelsete subtiitritega.

Žanr

Lühifilm

Filmi pikkus

1t 30min

Cannes Lions Showcase koondab 2023. aasta maailma loovkommunikatsiooni tipptegijate filmid ja kampaaniad üheks harivaks kinoseansiks.

Seekord on valiku ampluaa laiem kui eelnevatel aastatel - esindatud on nii loomingulised reklaamfilmid kui mõtlemapanevad case study'd, mis avavad nende loomise tagamaid ja strateegiat.

Erilise tähelepanu all on sotsiaalsed kampaaniad, kus kunst ja sõnum põimuvad jõuliselt ning mõjusalt. Kinopublik saab kogeda inspireerivaid lugusid, mis kõnelevad ühiskondlikest teemadest ja püüavad muuta viimastel aastatel hullemaks muutunud maailma paremaks.

Kas on võimalik ära tunda suitsiidsete mõtet kandjat? Kuidas tuli Poola toime Ukraina sõjapõgenike vastuvõtmisega? Kas morse aitab suhtevägivalda sattunud naisi?

Lisaks traditsioonilistele reklaamiformaatidele on Cannes Lions Showcase'il esindatud ka AI loodud kampaaniad, mis peegeldavad reklaamimaailma pidevat arengut ja tehnoloogia mõju loovprotsessile. Täna paelub reklaamiloojaid ja turundajaid küsimus, kuidas kohaneda olukorraga, kus tehisintellekt on osa reklaamikunstist. Näiteks on kasutatud masinõpet 17-aastase Serena Williamsi mängutehnika taasloomiseks Nike’i Digital Craft Grand Prix võitnud kampaanias. Või kuidas sai kliima soojenemise tõttu kahjustatud Vaikse ookeani Tuvalust maailma esimene digitaalne rahvas ja mismoodi nad oma riikluse püsimise saavutavad.

Ootame kinno kõiki valdkonna asjatundjaid ja reklaamimaailma entusiaste, et jagada ideid, kogemusi ning saada inspiratsiooni tulevikuks.

Filmid on inglise keeles ja/või ingliskeelsete subtiitritega.

Lisainfo

Vanusepiirang

Alla 12-aastastele keelatud!

Valmimisaasta

2024

Global distributor

Northern Lights Group

Levitaja

Northern Lights Group

Kinos alates

06.02.2024