Juba oma eelmise filmiga „17 tüdrukut“ (mida näidati ka PÖFFi alafestivalil Just Film) tõestas õdedest režissööri-stsenaristiduo Muriel ja Delphine Coulin, et nad suudavad luua intellektuaalselt provokatiivseid filme, mis on samas ka visuaalselt ja sisuliselt ülimalt kaasahaaravad. Nende värske teos on aga kunstiliselt veelgi ambitsioonikam ning teostuselt õnnestunum draama, mis uurib läbi naissõdurite perspektiivi Lähis-Ida missioonilt naasvate prantsuse sõdurite vahepeatust psühholoogilise dekompressiooni laagris ühes Küprose kuurorthotellis.
Peategelased Aurore ja Marine - keda kehastavad muljetavaldavalt Ariane Labed („Homaar“) ja Soko („Augustine“, „Temake“) – on osa valdavalt meestest koosnevast rühmast, kes avastavad peagi küllaltki ootamatus vormis, et naistevaenulikkus pole kunagi üksnes meeste pärusmaaks olnud sõduriametist veel kuhugi kadunud ning äsja kogetud traumadest rääkimine psühholoogiliste sessioonide käigus võib viimase piirini aetud meessõdurites selle ka ootamatult vabaks lasta.
Kasutades ülimalt veenvalt ja kaasahaaravalt kuurortis puhkava Euroopa kodanluse ja maalilise Küprose vastandamist traumeeritud ja stressis olevatele sõduritele, ehitab režissööride duo osavalt üha kasvavat emotsionaalset pinget. Täiesti õigustatult teenisid filmi autorid tänavu Cannes’i filmifestivali Un Certain Regard programmis parima stsenaariumi auhinna.
Hannes Aava
PÖFF 2016: Vahepeatus
Voir du pays
Žanr
Draama
Lavastaja
Delphine Coulin, Muriel Coulin
Filmi pikkus
1t 42min
Žanr
Draama
Lavastaja
Delphine Coulin, Muriel Coulin
Filmi pikkus
1t 42min
Juba oma eelmise filmiga „17 tüdrukut“ (mida näidati ka PÖFFi alafestivalil Just Film) tõestas õdedest režissööri-stsenaristiduo Muriel ja Delphine Coulin, et nad suudavad luua intellektuaalselt provokatiivseid filme, mis on samas ka visuaalselt ja sisuliselt ülimalt kaasahaaravad. Nende värske teos on aga kunstiliselt veelgi ambitsioonikam ning teostuselt õnnestunum draama, mis uurib läbi naissõdurite perspektiivi Lähis-Ida missioonilt naasvate prantsuse sõdurite vahepeatust psühholoogilise dekompressiooni laagris ühes Küprose kuurorthotellis.
Peategelased Aurore ja Marine - keda kehastavad muljetavaldavalt Ariane Labed („Homaar“) ja Soko („Augustine“, „Temake“) – on osa valdavalt meestest koosnevast rühmast, kes avastavad peagi küllaltki ootamatus vormis, et naistevaenulikkus pole kunagi üksnes meeste pärusmaaks olnud sõduriametist veel kuhugi kadunud ning äsja kogetud traumadest rääkimine psühholoogiliste sessioonide käigus võib viimase piirini aetud meessõdurites selle ka ootamatult vabaks lasta.
Kasutades ülimalt veenvalt ja kaasahaaravalt kuurortis puhkava Euroopa kodanluse ja maalilise Küprose vastandamist traumeeritud ja stressis olevatele sõduritele, ehitab režissööride duo osavalt üha kasvavat emotsionaalset pinget. Täiesti õigustatult teenisid filmi autorid tänavu Cannes’i filmifestivali Un Certain Regard programmis parima stsenaariumi auhinna.
Hannes Aava
Peategelased Aurore ja Marine - keda kehastavad muljetavaldavalt Ariane Labed („Homaar“) ja Soko („Augustine“, „Temake“) – on osa valdavalt meestest koosnevast rühmast, kes avastavad peagi küllaltki ootamatus vormis, et naistevaenulikkus pole kunagi üksnes meeste pärusmaaks olnud sõduriametist veel kuhugi kadunud ning äsja kogetud traumadest rääkimine psühholoogiliste sessioonide käigus võib viimase piirini aetud meessõdurites selle ka ootamatult vabaks lasta.
Kasutades ülimalt veenvalt ja kaasahaaravalt kuurortis puhkava Euroopa kodanluse ja maalilise Küprose vastandamist traumeeritud ja stressis olevatele sõduritele, ehitab režissööride duo osavalt üha kasvavat emotsionaalset pinget. Täiesti õigustatult teenisid filmi autorid tänavu Cannes’i filmifestivali Un Certain Regard programmis parima stsenaariumi auhinna.
Hannes Aava
Lisainfo
Vanusepiirang
(none)
Valmimisaasta
2016
Global distributor
--
Levitaja
Pimedate Ööde Filmifestival MTÜ
Kinos alates
26.11.2016